Naše služby
Při úpravách hlav se jedná o nalezení ideální štěrbiny a komprese pro různé druhy benzínu, tvary spalovacích prostorů, které jsou pro každý motor a každého jezdce jiné, tzn. že můžeme přizpůsobit charakteristiku motoru pro každý požadovaný styl jízdy. Časování vaček popřípadě použití vaček kitových, tímto zásahem se dá změnit síla točivého momentu popřípadě nepatrně zvýšit maximální otáčky motoru.
Předělání vstřikování čemuž předchází výměna řídící jednotky zapalování, která komunikuje s PC. V této oblasti nabízíme širokou škálu činností tykající tlumičů a pérování: servis, nastavení, seřízení a úpravy dle požadavků zákazníka většiny v současné době běžně používaných předních vidlic a zadních tlumičů pro motokrosové stroje, silniční stroje, cestovní motocykly a endura. Na přání zákazníka provádíme svařování všech druhů materiálů vyskytujících se v konstrukci:
- svařování ocelí obvyklých jakostí
- svařování ocelí nízko legovaných
- svařování ocelí vysoce legovaných (např. Cr-Mo, nerezové oceli)
svařování hliníku a hliníkových slitin tvářených (Dural, Superdural).
Vyrobit nebo srovnat rám motocyklu, či podsedlového rámu je náročná operace, které se provádí na kalibrovaných stolicích. Pro tuto činnost je zapotřebí velké škály přípravků a měřidel, kterými disponujeme a jsme schopni se s většinou problémů vypořádat…..Náš nikasil je vedený po technologické stránce ing. Vladimírem Jeřábkem, který má postup své formy nikasilu patentován.